The PingPong Show

30 juli 2009 - Ko Tao, Thailand

In Melakka hadden we een tip gekregen voor een leuk resort op Ko Tao met een knettergekke eigenares. Dus na 10 uur in de bus en op de boot en een uur wachten op de taxi naar het resort konden we aan de overtocht over de bergen beginnen. We hadden gehoord dat alleen de resort taxi erheen reed en dat een brommer huren niet aan te raden was. Na vijf minuten was duidelijk waarom nadat we begonnen aan de klim en de auto in een hoek van 90 graden stond!

Maar het ritje was het zeker waard. We kregen een kamer met uitzicht op zee. Het strand was wit en na 5 meter kon je al snorkelen. Het eten was heerlijk. Kortom ge-wel-dig. Daarbij komt nog dat de eigenares, PingPong, inderdaad knettergek was en je het liefst zo dronken wilde voeren dat je out ging maar wel de volgende dag terugkwam. En haar man Tong, die 's avonds poi-les gaf en je na een paar dagen met vuur liet spelen! Geen wonder dat de meeste backpackers hier maar niet weg kwamen, helaas voor ons hebben we niet de luxe van onbeperkte tijd en moesten we na een paar dagen weer richting Bangkok...

1. nina:
    6 augustus 2009
    Die uit je huis. :) Dacht wat is het stil rond jullie, bleek er iets fout gegaan te zijn met mn aanmelding dus heb alle berichten gemist. Moet weer even up to date komen maar wou deze even lezen omdat ik dacht dat het over die pingpongschietende vrouwen zou gaan maar die zitten volgens mij op de Filipijnen. :) Ben jalours! Volgens mij hebben jullie het echt geweldig. Geniet ervan! X